Результати моніторингу якості освіти
Загальна результативність навчання в 2020/2021 н.р.
Таблиця успішності учнів за 2020-2021 н. р.
Всього | ||
кількість | % | |
1. Учнів на початок року | 211 | |
– прибуло | – | |
– вибуло | – | |
2. На кінець навчального року | 211 | |
3. Не атестованих з усіх предметів | – | |
4. Атестовано (4 кл. – 9 кл.) | 138 | |
5. Рівні навчальних досягнень | ||
– високий | 6 | 4 % |
– достатній | 63 | 46 % |
– середній | 67 | 48 % |
– початковий | 2 | 1,4% |
6. Якість знань | 69 | 50% |
7. Успішність | 136 | 98% |
8. Нагороджено похвальним листом | 3 |
Результати навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання.
Таблиця успішності учнів за 2020-2021 н.р.
Всього | ||
кількість | % | |
1. Учнів на початок року | 211 | |
– прибуло | – | |
– вибуло | – | |
2. На кінець навчального року | 211 | |
3. Не атестованих з усіх предметів | – | |
4. Атестовано (5 кл. – 9 кл.) | 115 | |
5. Рівні навчальних досягнень | ||
– високий | 3 | 2,6 % |
– достатній | 51 | 44 % |
– середній | 46 | 40 % |
– початковий | 15 | 13% |
6. Якість знань | 54 | 47% |
7. Успішність | 100 | 87% |
8. Нагороджено похвальним листом | 3 |
На кінець року в гімназії навчалося 211 учнів.
- Якість знань, тобто відсоток учнів, які навчаються на високому та достатньому рівнях складає 47%.
- Успішність, тобто відсоток учнів, які навчаються на рівнях вищих ніж початковий, складає 87%.
- 15 учнів, з числа всіх, навчаються на початковому рівні.
Якість знань учнів початкової школи на кінець навчального року, тобто відсоток учнів, які навчаються на високому та достатньому рівнях складає 48%.
- Успішність на кінець навчального року, тобто відсоток учнів, які навчаються на рівнях вищих ніж початковий, складає 91%.
- на кінець навчального року 1 учень навчається на початковому рівні.
Результативність навчання з окремих предметів
Відсоток якості знань учнів 5-9 класів коливається від 23% ( хімія), 31 % (українська мова), 31,5% (фізика), 33 % (німецька мова) до 100% (мистецтво, музичне мистецтво), 93% (образотворче мистецтво), 80 % (інформатика), 76% (трудове навчання). Аналіз моніторингу дає можливість стверджувати, що динаміка рівня навченості незначно збільшується в порівнянні з І семестром. З предметів мистецтво, алгебра, геометрія, фізична культура, хімія, англійська мова значення кваліметричного показника майже не змінюється. Зниження рівня навченості у порівнянні з І семестром відбулося з інформатики – на 6%, трудового навчання – початковий рівень в учнів 9 класу. Найбільша кількість учнів, які отримали оцінки високого та достатнього рівнів спостерігається з мистецтва, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інформатики, трудового навчання, фізичної культури, основ здоров’я. З хімії, фізики, української мови, математики, англійської мови, всесвітньої історії кількість учнів достатнього та високого рівня є нижчою за середнє по закладу. Це пояснюється тим, що дані предмети потребують від учня застосування окремих знань, вміння робити послідовні дії, знаходитися в пошуках кінцевого результату, на що часом у них недостатньо часу, окремих навичок, природних здібностей.
Результативність навчання з математики, фізики, української мови та літератури, іноземних мов, історії, фізики, хімії є нижчою, ніж середній бал по гімназії. Це може бути зумовлено багатьма факторами, у тому числі специфікою й складністю окремих предметів. Учителям-предметникам необхідно розробити дієві заходи щодо мотивації учнів до навчання й спланувати роботу щодо підвищення рівня навчальних досягнень.
Проаналізувавши успішність по класах, слід відзначити:
- Найкращі класи по гімназії серед середніх та старших класів – 5-А, 5-Б, 8 класи. Якість знань учнів цих класів вища за середній показник по закладу; За результатами річного оцінювання відсоток учнів, які засвоїли навчальні програми на високому та достатньому рівнях, складає 52%, що краще на 5%, ніж у І семестрі та на 4% у порівнянні з минулим навчальним роком;
- За результатами річного оцінювання на початковому рівні навчається 13% учнів, що на 7% менше, ніж у І семестрі, але на відсоток не змінився у порівнянні з минулим навчальним роком
- У порівнянні з І семестром майже без змін залишився рівень навчальних досягнень учнів 5-Б класу, 7 класу, 8 класу.
- Залишається низьким рівень навчальних досягнень та якість знань учнів 6, 9 класів;
- Достатньо вагома кількість учнів 6, 7, 9 класів мають низький рівень знань від загальної кількості;
- У наступному навчальному році слід звернути увагу на учнів, які закінчили навчальний рік на початковому та середньому рівні з 1-2 дисциплін.
Загальна результативність навчання в 2020/2021 н.р.
Таблиця успішності учнів за 2020-2021 н. р.
Всього | ||
кількість | % | |
1. Учнів на початок року | 211 | |
– прибуло | – | |
– вибуло | – | |
2. На кінець навчального року | 211 | |
3. Не атестованих з усіх предметів | – | |
4. Атестовано (4 кл. – 9 кл.) | 138 | |
5. Рівні навчальних досягнень | ||
– високий | 6 | 4 % |
– достатній | 63 | 46 % |
– середній | 67 | 48 % |
– початковий | 2 | 1,4% |
6. Якість знань | 69 | 50% |
7. Успішність | 136 | 98% |
8. Нагороджено похвальним листом | 3 |
Результати навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання.
Таблиця успішності учнів за 2020-2021 н.р.
Всього | ||
кількість | % | |
1. Учнів на початок року | 211 | |
– прибуло | – | |
– вибуло | – | |
2. На кінець навчального року | 211 | |
3. Не атестованих з усіх предметів | – | |
4. Атестовано (5 кл. – 9 кл.) | 115 | |
5. Рівні навчальних досягнень | ||
– високий | 3 | 2,6 % |
– достатній | 51 | 44 % |
– середній | 46 | 40 % |
– початковий | 15 | 13% |
6. Якість знань | 54 | 47% |
7. Успішність | 100 | 87% |
8. Нагороджено похвальним листом | 3 |
На кінець року в гімназії навчалося 211 учнів.
- Якість знань, тобто відсоток учнів, які навчаються на високому та достатньому рівнях складає 47%.
- Успішність, тобто відсоток учнів, які навчаються на рівнях вищих ніж початковий, складає 87%.
- 15 учнів, з числа всіх, навчаються на початковому рівні.
Якість знань учнів початкової школи на кінець навчального року, тобто відсоток учнів, які навчаються на високому та достатньому рівнях складає 48%.
- Успішність на кінець навчального року, тобто відсоток учнів, які навчаються на рівнях вищих ніж початковий, складає 91%.
- на кінець навчального року 1 учень навчається на початковому рівні.
Результативність навчання з окремих предметів
Відсоток якості знань учнів 5-9 класів коливається від 23% ( хімія), 31 % (українська мова), 31,5% (фізика), 33 % (німецька мова) до 100% (мистецтво, музичне мистецтво), 93% (образотворче мистецтво), 80 % (інформатика), 76% (трудове навчання). Аналіз моніторингу дає можливість стверджувати, що динаміка рівня навченості незначно збільшується в порівнянні з І семестром. З предметів мистецтво, алгебра, геометрія, фізична культура, хімія, англійська мова значення кваліметричного показника майже не змінюється. Зниження рівня навченості у порівнянні з І семестром відбулося з інформатики – на 6%, трудового навчання – початковий рівень в учнів 9 класу. Найбільша кількість учнів, які отримали оцінки високого та достатнього рівнів спостерігається з мистецтва, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інформатики, трудового навчання, фізичної культури, основ здоров’я. З хімії, фізики, української мови, математики, англійської мови, всесвітньої історії кількість учнів достатнього та високого рівня є нижчою за середнє по закладу. Це пояснюється тим, що дані предмети потребують від учня застосування окремих знань, вміння робити послідовні дії, знаходитися в пошуках кінцевого результату, на що часом у них недостатньо часу, окремих навичок, природних здібностей.
Результативність навчання з математики, фізики, української мови та літератури, іноземних мов, історії, фізики, хімії є нижчою, ніж середній бал по гімназії. Це може бути зумовлено багатьма факторами, у тому числі специфікою й складністю окремих предметів. Учителям-предметникам необхідно розробити дієві заходи щодо мотивації учнів до навчання й спланувати роботу щодо підвищення рівня навчальних досягнень.
Проаналізувавши успішність по класах, слід відзначити:
- Найкращі класи по гімназії серед середніх та старших класів – 5-А, 5-Б, 8 класи. Якість знань учнів цих класів вища за середній показник по закладу; За результатами річного оцінювання відсоток учнів, які засвоїли навчальні програми на високому та достатньому рівнях, складає 52%, що краще на 5%, ніж у І семестрі та на 4% у порівнянні з минулим навчальним роком;
- За результатами річного оцінювання на початковому рівні навчається 13% учнів, що на 7% менше, ніж у І семестрі, але на відсоток не змінився у порівнянні з минулим навчальним роком
- У порівнянні з І семестром майже без змін залишився рівень навчальних досягнень учнів 5-Б класу, 7 класу, 8 класу.
- Залишається низьким рівень навчальних досягнень та якість знань учнів 6, 9 класів;
- Достатньо вагома кількість учнів 6, 7, 9 класів мають низький рівень знань від загальної кількості;
- У наступному навчальному році слід звернути увагу на учнів, які закінчили навчальний рік на початковому та середньому рівні з 1-2 дисциплін.